wtorek, 13 marca 2018

Zegar

Prezentując ostatnio frywolitkowe zawieszki mojej koleżanki Ani, przypomniałam sobie, że nie pokazywałam zegara, który dla niej kiedyś zrobiłam. Zegar bardzo prościutki - jedynie bejca i reliefy od szablonu oraz delikatne postarzenie; plecki wyklejone papierem scrapbboking.
A w tak zwanym międzyczasie zrobiłam sweter swojej córce. Po "100 latach" przerwy przeprosiłam druty! Niestety sweter pojechał już do Warszawy a ja zapomniałam zrobić zdjęcie :)

 Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Śliczny!!! Pomysł na koronkowy patchwork genialny!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cię ciepło w ten chłodny marcowy dzień wykonałeś fantastyczny prezent dla przyjaciółki Bardzo mi się podoba ten zegar Pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę mnóstwa kreatywności oraz Życzę fantastycznego czwartku

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń