wtorek, 17 kwietnia 2018

Wiktoriańska poduszka

Dziś wracam do mojej robótkowej miłości - haftu krzyżykowego. 
Zestaw, z którego powstała poduszka wpadł mi w ręce dość przypadkowo. Ktoś sprzedając na allegro opisał jako poduszka na igły :) Jak widać wyszła dość duża, bo ok. 45x45cm !
Jak opis mówił wzór haftu został opracowany na podstawie oryginalnych XIX-wiecznych motywów angielskich. Lubię taki wiktoriański styl, więc z wielką przyjemnością wyszywałam tę poduszkę. Spód dałam z zielonego aksamitu, troczki do wiązania to też aksamitka. Dla mnie śliczna!
 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.



13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna poduszka!
    Pozdrawiam was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!!!
    Lubię wiktoriańskie klimaty i zachwyca mnie biżuteria.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła świetna poduszka , ładna i bardzo dekoracyjna :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny haft,też lubię takie wiktoriańskie motywy,szczególnie podoba mi się dobór kolorów,taki nierzeczywisty:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta poduszka. Uwielbiam takie wzory i chętnie bym zakupiła taki wzór tylko jak byś mogła podać gdzie.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft:)). Pozdrawiam wiosennie:), Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, poduszka cudeńko, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój haft mistrzowski pięknie się prezentuje! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń