środa, 16 maja 2018

Niezapominajki

Uwielbiam małe hafciki, ale do takich właśnie najtrudniej mi się zabrać. Ilość kolorów w takim hafcie skutecznie mnie zniechęca do siedzenia i dobierania muliny, bo ZAWSZE okazuje się, że co najmniej kilku kolorów mi brak. Nie świadczy to o tym jednak, że moje zasoby nici są ograniczone (co to, to nie!), ale jak precyzyjne i plastyczne to wzory.
Tym niezapominajkom nie byłam w stanie się oprzeć, tym bardziej, że w ogrodzie zrobiło się niebiesko od wszechobecnej niezapominajki. Nasiewa się co roku sama, nie tępię jej, bo ogród wygląda bajecznie.
 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)


10 komentarzy:

  1. Piękny drobiazg:). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również lubię takie małe wzory:))a niezapominajki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny haft!
    A w tej ramce wyjątkowo się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne i fantastyczna oprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię motyw niezapominajek. Najczęściej umieszczam go na ozdabianych techniką decoupage przedmiotach. Twój oprawiony w ciekawą ramkę hafcik jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka cudna, i ta rameczka - cudo ♥ 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały haft, no i ta ramka. Razem wygląda to, jak prawdziwe dzieło sztuki. Wspaniałe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje w tej ramce.

    OdpowiedzUsuń