poniedziałek, 16 lipca 2018

Letni motyw

Taki letni motyw sobie wyszyłam...
Wzór i nici parę lat przygotowane czekały, ciągle na potem odkładałam jego wyszycie. W końcu postanowiłam zrobić sobie taki przerywnik - miało być oczywiście szybko, łatwo i przyjemnie.  Łatwo jednak nie było i szybko też nie: każdy kłos inny, z niezliczonej ilości kolorów. Makabra. Ale to tylko ja mogłam wybrać "taki" wzór. Jak teraz wykorzystam haft - nie wiem. Czekam na pomysł...


Pozdrawiam i cieszę się z każdych odwiedzin :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór i zdjęcia :)
    Ciekawa jestem jak go wykorzystasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft :) Chabrów na polach coraz mniej, to choć na Twoim hafcie popodziwiam :) Też jestem ciekawa, jak go wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu,
    jak zwykle wynalazłaś perełkę.Warto było się namęczyć, bo efekt jest cudny. Zamierzam uszyć woreczek lniany do przechowywania pieczywa i właśnie na to przeznaczyłabym taki haft. Śliczna byłaby też serwetka do koszyczka na chleb.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie m i się podoba. Kocham takie klimaty. Haft fantastyczny i jakże miły dla oka i ducha. Kojarzy mi się z wakacjami na wsi, te za dziecka. :)) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za takie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, delikatny, sielski :)) Podoba mi się bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń