niedziela, 10 marca 2019

Skrzynka na biżuterię w srebrze

Dzisiaj wracam do tematu skrzynek na biżuterię. Trochę ich już powstało, ale tym razem ozdobiłam ją na bogato. Przyznam, że powstawała "w bólach", bo jak to nieraz bywa: wizja jest - gorzej z jej realizacją; nie szło mi po prostu. 
Z racji tej, że przeznaczona jest dla miłośniczki srebrnej biżuterii właśnie w takim kolorze postanowiłam ją zrobić: reliefowy dekor wokół skrzynki (szpachla i szablon) pokryłam srebrnym szlagmetalem, wnętrze pomalowałam farbką akrylową w kolorze ciemnego srebra. Motyw na wieku to wydruk, w środku serwetka. Do tego oczywiście detale w postaci biżuteryjnego łańcuszka wokół wieka na zewnątrz i w środku. Całości dopełnia lusterko, żeby było elegancko.


Dziękuję za obecność na moim blogu i komentarze. Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy: