sobota, 7 grudnia 2019

Bombki retro

Dzisiejszym postem otwieram tegoroczny sezon bożonarodzeniowy.
Oto komplet retro bombek z ulubionymi staropocztówkowymi motywami. Żeby nie było zbyt szaro - buro podkolorowałam je, tak jak nieraz bywa na starych pocztówkach (bardzo lubię ten efekt).
Bombki wprawdzie tworzą komplet, ale chciałam jednak, żeby każda była nieco inna. Tak wiec niektóre są malowane, niektóre pokryte płatkami srebra. Wszystkie postarzone, łącznie z kokardkami. Biżuteryjne detale i brokat dopełniają całości i dodają świątecznego klimatu.

 Tutaj każda z osobna:

Bombki spakowałam do drewnianego pudełka w takim starym stylu.W związku z tym, że jest to prezent dla mężczyzny na wieku umieściłam Św. Mikołaja, też ze starej pocztówki.
 Tak się prezentują w "opakowaniu":
 
Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego tworzenia świątecznych ozdób :)

11 komentarzy:

  1. Prześliczny komplet.:) Pozdrawiam Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne bombki, cudownie spakowane, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są:)))kiedyś z córkami robiłyśmy bombki i wszelkie ozdoby w deku,a dziś zabiegane,na nic nie mają czasu:))))to i mnie samej się nie chce :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw bombek. Też lubię te motywy ze starych pocztówek. :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności...!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu po proste rewelacja,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wszystkim dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I pudełko, i bombki - prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, delikatne ozdoby - Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki i stylowy prezent. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych bombek. Jak zwykle, Małgosiu, Twoje prace mnie zachwycają. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń