niedziela, 25 lipca 2021

Łowickie róże

 

Z okazji wspomnianego w poprzednim poście 40-lecia Zespołu Folklorystycznego Roztocze, wykonałam upominek - kuferek. Przeznaczony jest dla osoby ściśle związanej z zespołem. Wykorzystałam tu przepiękny papier w haftowane łowickie róże, czerwone, tak jak lubi obdarowana osoba. Sam kuferek pomalowałam czarną farbą kredową i dość mocno przetarłam papierem ściernym, aby go trochę postarzyć. Mam nadzieję, że kuferek spodobał się. Ja osobiście zapragnęłam taki zrobić też dla siebie, ale ile można mieć pudełek, pudełeczek... Na razie odpuściłam :)






 O Roztoczu jeszcze będzie, więc zapraszam:)

5 komentarzy:

  1. Niesamowity kuferek, bardzo elegancki i jednocześnie wpasowany w klimat, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pudełko. Te połączenie róż z ciemnym tłem super wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu,takie pudełko na "40 lat wspomnień" rewelacyjny prezent, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystko co łowickie. Jak może być inaczej, skoro mieszkam niedaleko granicy Księstwa Łowickiego?

    OdpowiedzUsuń