środa, 26 października 2022

Metryczka dla Eleny

Witam serdecznie po znacznej przerwie. Znowu nie udało mi się dotrzymać obietnicy regularnego pokazywania prac. Niestety większość czasu wypełnia mi praca, a po pracy... wiele innych zajęć. Życie! Na przyjemności z hobby nie zostaje prawie nic...

Dzisiaj pokazuję mój haft, z którego niezwykle jestem dumna. Zrobiłam go już dawno, ale dopiero teraz zorientowałam się, ze jeszcze nie pochwaliłam się nim. Wykonałam go na "zaliczenie" Szkoły Haftu, o której wspominałam. Jest to metryczka dla mojej wnuczki Eleny wyszyta według mojego projektu. Zastosowałam tu haft płaski, cieniowany z dodatkiem ściegów, które dają efekt 3D.

Oto troszkę szczegółów:





Jeszcze raz w pełnej okazałości


Ciągle mam nadzieję, że tu ktoś do mnie zagląda. Ja, mimo większej popularności Instagrama czy Facebooka, chciałabym pozostać tu, w blogowym światku. Jest dla mnie bardziej uporządkowany, nie tak chaotyczny. Tym bardziej dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękna metryczka! Mam instagram ale to nie to samo co blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metryczka, super efekt 3D. Proszę częściej pokazywać takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zjadlo mi komentarz, zaglądam do Ciebie od lat i pewnie sie to nie zmieni. Razem ze siostrą tworzycie bardzo ładne prace do tego różnorodne które podziwiam przez lata. Metryczka jest cudowna w mojej ulubionej technice którą w ostatnim czasie zaniedbalam. Ale czuje sie zmotywowany przez Ciebie 😊dodatkowy plus za własny projekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój haft jest niezwykły. Podziwiam że sama go zaprojektowałaś. Wykonanie cudowne. Brawo. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooj, Gosiu... Duma Twoja z tego haftu w pełni prawnie umocowana! Efekt doskonały. Przyjrzałam się ściegom na zbliżeniach i moje chapeau bas. Sukieneczka, misiek, gałązka... No jestem pod ogromnym wrażeniem! I w dodatku projekt własny! Taka Babcia to skarb prawdziwy :-)
    Moc serdeczności i pozdrowień dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! przegapiłam, a to czapki z głów, cudna i pomysłowa metryczka, no i jakie wykonanie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń