środa, 5 września 2018

Poduszeczka na obrączki

Sezon ślubny trwa w najlepsze, więc i kilka prac na tę okoliczność powstało. 
Zacznę od haftowanej poduszeczki na obrączki. Motyw, który wykorzystałam miał pasować do ślubnego motywu, tj. gipsówki. Stąd białe drobne kwiatuszki urozmaicone zielonym kolorem listków oraz białymi koralikami. Uff, backstitchów też trochę namęczyłam... Do ozdobienia poduszeczki po raz kolejny wykorzystałam frywolitkową pasmanterię.

 Trochę szczegółów z bliska:
 Pozdrawiam !


10 komentarzy:

  1. Twoja poduszeczka jest śliczna,ale się nadziubdziałaś?Za to efekt cudowny,piękna pamiątka ze ślubu.Ja też wrzuciłam poduszeczkę,wstrzeliłyśmy się obie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita! fantastycznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna podusia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje hafty zawsze mnie urzekają, są fantastyczne. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie dobrane kolory. Jeśli chodzi o samą poduszkę to prezentuje się ona bardzo dobrze, zwłaszcza jak tam znajdą się obrączki. Także dobra robota i gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę wygląda to bardzo interesująco. Jeśli jednak chodzi o same obrączki i pierścionki, chciałem sie was zapytać co sazicie o tych https://diamanti.pl/brylanty. Powiedzcie mi czy waszym zdaniem takie będą w porządku?

    OdpowiedzUsuń