wtorek, 16 października 2018

Jesienny sezon ślubny

Tegoroczna jesień udowodniła, że lato nie musi być najlepszą porą na zawieranie ślubów. Mamy połowę października, a wśród znajomych odbyło się co najmniej cztery śluby. 6 października za mąż wyszła również moja córka. Miałam okazję przeżyć z tego powodu ogromną radość! O tym jednak w innym poście.
Dziś chciałam pokazać "zestaw" ślubny zamówiony na swój ślub przez córkę mojej koleżanki. Chciała, aby było bardzo elegancko: biel i ... tu nie mogła się zdecydować, czy srebro, czy złoto. Nie czekając na jej decyzję (czas naglił) zdecydowałam połączyć oba kolory. Postanowiłam również zróżnicować biel i dodałam jej perłowy odcień - paski na dużym kufrze i pudełeczku na obrączki. Srebrny motyw na pudełkach pochodzi z serwetki, złote dekory to oczywiście szablon. Troszkę detali w postaci pasmanterii, perełek, tekturowych i reliefowych napisów oraz uchwyt do kufra dopełniły całości.
Oto kufer i skrzyneczka na ślubne pamiątki, pudełeczko na obrączki i wieszaki dla nowożeńców:
 Poniższe zdjęcia zrobiła moja córka

Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania Oli i spodobał się komplet.
W temacie ślubnym to jeszcze nie koniec, więc zapraszam wkrótce. Pozdrawiam serdecznie.



4 komentarze: