niedziela, 13 stycznia 2019

Skrzynka na biżuterię

Witam w nowym już roku, który zaczynam od robótkowego lenistwa. Nic mi się nie chce, choć pomysły rodzą się w głowie. Wyszywać, dekupażować czy może w końcu zrobić koleżance obiecany szal...?
Na razie pokażę skrzynkę na biżuterię. Zrobiłam ją jeszcze przed świętami jako prezent pod choinkę.
Wykorzystałam materiały i techniki jak dotychczas: farba kredowa, papier do scrapów, koronkowe reliefy itp.

Mam nadzieję przełamać noworoczną niemoc i wkrótce coś nowego pokazać. Tymczasem pozdrawiam zimowo razem z Hugo, moim wielkim smutasem (mróz odpuścił ale śniegu ciągle przybywa...)

7 komentarzy:

  1. Śliczna skrzynka, kolorystyka taka delikatna i urocza. :) Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Hugo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolory. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza skrzyneczka.:) Pozdrawiam Gosiu i przesyłam głaski dla pieska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna skrzyneczka! I te kolory ...magia! Na pewno obdarowana osoba była bardzo zadowolona.
    Pięknego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna skrzyneczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza skrzyneczka! Piękne, pastelowe kolory i śliczne wykończenia!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń